Rabu, 20 April 2011

terapi diri

wohoho..
ada cara lain terapi slain blogging..
dulu2 aku suke potong rambut kalo stress..
skang pon sama la..

cuma ada tmbahan perasa..rupenye memasak pon terapi gak..
muahaha..
dgn kos x seberapa,berjaya kali pertama masak tat telur-ikut-suka-hati walopon ikut resipi ..hehe

sbb tools x ckup kan..
uli menual,pstu chef pembantu x reti cakap bahasa melayu betui lagi kan ..pembantu a.k.a my leving2 dotter..
huhu..

rupe yg x seberapa..
nampak??tu je satu2 nye cookware yg cggih aku ada..haha..smua tibai situ..psni kne bli lain la sbb dh rajin kan..*kalo ade nk adiahkn pon besh*
 kadar pecahan tu makin lama makin besor pdhl makan sorg je tu..belum paksa org lain telan..haha..agak x best sgt sbb crust tebal..dh namanye tools x cukup kan..mujo x wt pakai kotak kasut ..huhu..
..dh tau cara,psni buleh meniaga online..hahhaha..besor ngat impian kak..

resipi ,p terai sini ..aku dgn kalut2 pembantu chef tu skjp nk tido,skjp nak main ,ntah x pasan ,ikut skrip resipi tu ke dak..mcm dak je..haha..tu yg x comei..jnji puas ati dpt makan hasil tgn sendri..hoho..
sok sesi paksa budak opis makan..haha..komplen2 x bg makan la kan..


>>>>
>>>>
>>>>

iklan: bila usia dia 10 bulan,dia mula meragas2..(nyanyi versi lgu "bila fatimah msih kecil.."..ingat tak??tone tu ade lam pala aku,lirik alamat hamcusssss)

..mse p mlawat mmber kecil kat spital..huu..sdg cubaan membuaskan diri


 eh satu lgi td sbb filling tat tu x muat,aku dh kukus, p wt ala2 karamel,haha,suke suki ,jadi ke idak,tekak aku rela telan je..sekian terapi berapi..huhu..

2 ulasan:

Salsabila berkata...

waa..nak sikit kuih akak..heee..akak jadi la followers blog saya..heee..saje nak tambah2 followers.. :)

Ibu balqis _N_amirhadi berkata...

dh polo2 dh..heee..sedap ni..mai la makan..wt brekpas paksa k.liza makan kt sini ni..hehe