Rabu, 9 November 2011

Kontrol & Plan

masih dalam mood financial planning and controlling..
bru nk stat wat budget ..muahaha..det makin nak kering baru tergagau2 kau!

huhu..aku rasa duit aku hbes tang makan la..ngn minyak keta kalo p jln2..tpi mna la p jln jauh2 pon..huhu..p keja ja 200..(maybe org lain lg mahal kut..huhu..)tol lgi..
aku dh abes jimat gak la..henbeg x de,dompet pon xde..hahaha..beg plastik ngn beg doorgift kenduri je la ade..
(ewah..nmpk sgt berjimat kunun..tpi det mngalir gak..)

aku tak kira..stat bulan depan harus menabung secara telus dan fokus..xleh tolak2 dalih2..

skang program menabung aku jln min singgit sehari stat bulan lepas..haha..mampu ke nk bli deep freezer?
dah la skip sminggu ..huhu


harus continue topup next gaji ni..bia la x gnti bedak pon ..x ganti kasut pon ..[sebab smua dah gnti bulan lepas..:p]

my next target :DEEP freezer..utk anak and tok laki yg bersuhu panas tu ,buleh la bg dorg duk dlm tu..aku ni hati je la nk kne letak dlm tu..ekeke

malam2 kipas aje dua beranak tu..x kire ujan ke ape..aku je yg beriya2 selubung slimut2 smua..hihii..[org yg slalu panas dlm ni sejuk di luar agaknye..]

pastu nak revise budget utk next next next next ...huu..semoga termakbul dan harapnye tu lah pilihan .kputusan bijak aku mcm dlm clever edisi mesia

"bijakkkkkk..memang bijakkkkkkkkkkkkkkkk " 



DEEP DEEP DEEP DEEP DEEP....sama mcm bunyi jantung aku ..DEEP DEEP DEEP DEEP

...dgn harapan ade org nk sponsor DF..hooho


Tiada ulasan: