Rabu, 2 November 2011

from PCB to PMC

berhari-hari
berminggu-minggu draft tajuk entry kat atas ni dalam medula oblogata membran aku nih~

alkesah...
application mintak cuti dari kerja rumah untuk weekend terapprove.tu la..doa tak specific..patut mintak cuti tapi mintak dalam keadaan sihat la kan..
muahaha..tatau lak makbul doa aku..harap2 termakbul doa aku yang lagi satu ni..hehehe
ritu dah check in PCB resort ,skali dpt check in PMC darul aiman ..nak duk lama ,tapi ksian kat anak bini laki...duk satu malam pon cukup la..
pasni ibu kne jaga2 tak buleh sakit2 kcuali sakit yang di maafkan la kan..sperti sakit buatan sendiri..wakaka..

gara-gara nak demam ,makan laksa malam2..pastu mulut menyumpah2 tak sedap badan kan...pagi sabtu tu trus pening lapa..kepala tak buleh angkat ..jalan macam robot,x leh laju2..

minum muntah makan muntah..last2 bangun gak la pagi ahad ,nk p hospital mintak bantuan..pucat lesi lesu dh time tu..brapa kali nk jwb daa..bukan pregnant ,tp penat..ehehe..
tekanan darah pon rendah ..pastu dah x leh nk makan,drip je la ..dekat 5 botoi gak melantak ayaq tu..kembong tangan ni rasanya..perasaan yg perasan ...

pastu setel ,alhmdullilah,hampir sihat ..tpi kepala still pusing2 ,x leh jalan laju..macam org telan ayaq haram ..iskh2..nauzubillah ,x penah la..tgk org belakon je..hehe..gambaran nye la..

pastu sekali lagi..ibu dalam pening2,anak ibu tambah cuti ibu lagi ~yeay..
amik ubat kat klinik opis ni ,satu simptom baru yg aku rasa lojik gak la sebab musabab aku jd goyang2 pusing2 kapala..air dlm telinga yg utk stability tu mungkin terganggu,so dokto -yg baik slalu bg MC- tu telah bagi aku ubat saraf telinga dan ubat vitamin..alhamdullillah ..nampak berkesan gak la..tidak tak la laju aku taip ..
anak aku lak dpt ubat ciken pox..haaaa..amik ko..cuti lama pulop..dia bukan tau dia sakit apa..sampai tengah2 miggu baru merap sket..tergaru2,sian tgk tompok2 pox pox berayaq.huhuuhu..nk bergenang ayaq mata..dulu ibu kena umoq 11 taun..dh cerdik la sikit..

hari kedua kena poxy2..huhu..abes muke smua..

tibe2 minat kudapan yang tu pulak..iskh2

hasil di belakang badan

hari2 terakhir poxy2 dah ilang sket kat muka..tinggal kat kepala ngan badan belakang je


sebelum raya aji ni ok kut..doa2 begitula.~

taska pon kene disinfect..ttup samapai raya aji ni..ibu dan anak duk umah opah dia la dulu ..nanti mggu depan baru kembali normal ..

syok gak duk umah opah..sarapan ,dinner smua tersdia..ekeke..tambah2  ibu supply supper je la buat spupu2 si anak kecik ni .. lupa nak snap gmba lasagne sadin cap mat ijat and kak anis serta kalong and makteh amani balqis

Tiada ulasan: