Jumaat, 12 Ogos 2011

entry *ter* lagi

haa..jangan main2..ter ni buleh jadi macam macam..
aku ter rajin
aku ter malas
aku termakan..ops..bukan bukan

aku terjalan lunch tadi..membuatkan rutin harian berubah..
lunch time di medan mara dan maju junction..
panaskan badan ..hehe

sambil "ter"rembat sepasang dua kasut..ala..murah je incik..huuu..pkai heels tadi sakit kaki,maka harus tuka uniform la kan..

alkisah malam tadi "ter"jugak..

teringat filling stobery bake with yen yang aku beli lama dulu time gian masak kueh2 kek2..
tok laki rajin masak dah,lauk basah kan nanti penuh peti..
untuk elak filling tu jadi ikan berstoberi,baik aku segera kendurikan dia..

sayangnya gambar tak amik..tu la..gian lama x pegang tepung gandum..muahaha

350g tepung gandum
60g gula aising
250g buttercup (1 bar)
25g tepung jagung
25g tepung kastad
filling stoberi sesuke ati
2 bijik teloq..
gaui smua..buat doh dan canai..terap tekap..bakar 180 degree 20 min..

jeng jeng jeng..tunggu kendian kalo rajin aku buh gambo..

huhu

sila bayang je la..jenis yang pakai acu jem di tengah tu je..



satu balang dah anta umah opah amani


updated*:gigih ngabihkan sampai pukui 2 pagi ko!
mata ngantuk2..
bdget nak wat banyak2..
last x larat tekap..
ikut dan je ade nipis ada tebai..

2 ulasan:

SUHANA SULAIMAN berkata...

oit2..bg sket kt jiran jauhh nii..bau pn xdak niii..aku tgh berusaha membuat oreo cheese..rtu xmenjadik sgt, xkeras pasai bahan2 ikut dan je suket..xdok penimbang..haha..eh, ko ade oven eh?

Ibu balqis _N_amirhadi berkata...

hihi...aah..adiah kwen opis zone bagi..lepas gian membakar..