Rabu, 15 Jun 2011

tarikh ini di tahun lepas

sikit hari je lgi mse tu nk kne induce..woooo..takmao takmau takmoooo..
tunggu punya tunggu ..
tanya punya tanya <------sakit x?jom p spital (laki ai pon sebuk nk stat keta)
jalan punya jalan..
stress punya stress..hehe<-----stress sbb asik nk kne jwb x sakit la incik..

pastu dah berlapang dada x mau tanya2..tggu2..

elok pak mak mentua kata nk blik kedah la cmni ..dh nk stat skolah dh pon..
esoknya turun tanda bagaikan mndapat seru la si kecik dlm perut mse tu..
jam 1130am(lupa nk catat saat      ..haha)

pstu prektis naik trun tgga kt umh spupu ...dekat ngn hospital mse tu..
tunggu2 suh depa solat siap2..dlm pkui 2 p cek in holiday villa selayang hospital ..
uih..seram gak..time tu sakit sikit2 je..cm biase2 mula2 nk baligh..haha

tunggu punya tunggu,wad x da kusung la puan..kne tggu..
ape??
aku dh stat skit x ley dduk dh..mcm kera kne blacan..haha yeke?x penah tgk pon cmna ..
hmm..xpa..jln je la tawaf satu kawasan tu..
tok laki mcm malu2..
weih..ang x reti duk diam ka? (<---ala2 soklan dia cmtu )
hamboih..sakit la incik,x leh nk dduk..cube amik shif sakit sat..

tunggu2..dkt pkui 4suku dpt katil ..time tu dh sakit mkin x duk diam..aku x lepak lgsg ataih katil..
bjlan menonong2..
depa pukui 5 bru stat wktu melawat..
aku truskn perjalanan ala2 penguin pingu aku gk la..nk bgi senang branak org kata..
pusing satu wad..depan blkang..smpi pintu wad..patah blik..

family metua mai ,bg makan,bg minum,
suh mndi,suh dduk..
smua aku ikut..
pstu tak tahan sgt dh..mntk nurse cek..
besala..anak sulung..skit lama sket..depa yg kata..
aku x kata apa pon..trus dgn muka skjp nk teran skjp nk tercekik..
haha..cmtu ka?

pstu dkt2 pkui 7 bru depa yakin sesungguh aku x wat plawok plawok plawok..mmg skit sesungguhnyaa..walopon di kutip semua permata di dasar lautan..eh nanyi lak
cek cek ..nahhhaiii..8-9cm..sikit ja lagi..
trus tolak atas katil la wei..
x mmpu nk duk atas kusi roda suma tu..

jeng jeng jeng..
ehhh..nmpk kpala dh ni..
teran teran..


728pm..kua la budak comel..
aik..,muka maksu dia la..haha..lalu blakang dia pa aku dulu..
muka maksu dia kira muka tokwan dia la..
makan beras mmg hebat la cm pak dia..ops beras yg dh masak..

mmg la ni ,tgk pon nasi dia number 1 sua mulut..
yg lain bak kata pak dia---tak bagi pon x kecit ati aih!




selamat ulangtahun kesatu anakandeee kuuuu..



kepala yang di cuppy kakis (bahan ala2 red velvet..huhu)

gigi rosak ..?takdaaa..gigi baekk?..pon xdaaaa





schedule post ..nk bg ckup staun umo gk..haha

Tiada ulasan: