Rabu, 25 Mei 2011

semangat yang muncul

smlm tetibe dr pg ke petang duk pikio ..

aku nk msak ..aku nk msak..
menu:puding roti,tat telur,kek batik..
 ho ho..

gila gaban x ley fokus keja stat pkui 3 pm smlm..iskh3..pdhal bukan sedap mana pon..
tp snok buleh wt aduan2 tu..huhu

malam tdi abes bakar smua tat telur dpt 48 biji guna acuan..huih..berpeluh gak la nk sumbat msuk acuan tuuh..tp comot gak..gmbarajah ade lam SD kemere..nti la update..

mule nk msk kek batik je..smpene smbutan hari ibu taska si kecit tu..tp kamis ptg mjlisnye..sbb x saba,trus gk msak awal sehari,pstu sejukkan..
pttnye kek batik,tp takut mlm ni terlupa dan terlajak tdo,trus wt tat telur dulu..
sbb kek batik simple sket dr tat tu kan..

lpas msak tu gila ah 130am bru setel 4 raun..extra filling dia aku gaul ngn roti 3 keping wt puding roti tawar utk brekpas tdi..
puas tido lpas melampiaskan hasrat nk memasak tu..mmg rasa tido sebenar.1.30am-6am (pastu aku tibai smbung tido blik smpi 635am..haha)..lama dah tak rasa nikmat tido cmtu..syukur alhmdulillah ..

huhu..cmtu gaknye nikmat tido yg laki aku slalu cite..huhu..bru nk rasa..

Tiada ulasan: