Khamis, 5 Mei 2011

hari agak tenang

semalam mcm air terjun..
tp rini mcm dh sampai tengah2 sungai..
tenang je ...

walopon mcm bergelora je rasa petang smlm..hangin tak tentu psal tu memang bukan aku ...
yg berdekatan tak kira usia smua trasa angin aku smlm kasihan mereka ..tak berdosa pon mereka..
tpi..aku tetap nk cari salah mereka...

kendian,mujo ade keinsapan skjap ..

lalu..terjadilah karamel manis ikut suka hati..sat nk p amik gmbo.

from kastad online..snonoh versi1
gmbo aku x snonoh la plak..sbb x buh dlm cawan ,aku pakai mangkuk pastu pagi tdi hancur2 la transfer msuk bekas lain..silap strategi lagik..adoi..

nk tgk gk ke?

kan..x snonoh...belaga2 msuk lam keta tdi la ni..taperware murahan/kitaran..





>>>>>>>>>>>.ni lebih snonoh >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

iklan ..posto2..sebelum blik kg last week

1 ulasan:

Zulhatmi berkata...

hahahahah...amani2