Sabtu, 29 Januari 2011

iskh iskh

aisey selo la load bideo ni..tgn dh gatai nak nulis ..wt entry baru je dlu..


kisah jln jem spjg minggu ni..iskh iskh...tgk muke anak ku ini pon dh plik..
hidung betanda bukan psal taipusam tp pasai hingus duk leleh kemain..kunyit+kapuq

ni msa hri senin 24hb Jan..papa tulun anta ngn PES..siap buleh patah blik pusing p isi minyak,pstu smpai opis sama ngn org yg kua awai dlm 10 min cmtu..iskh..hangin aku..

depa ni x tau la,nk kata x skola tggi ,mungkin gak kut..haha..
nk wt raptai la rantai la rehersel segala mala,cubala pk tmpat yg xda org ..utk raikan sehari je pon hri wilayah tu,berbakul maki amun depa dpt,pstu dosa kering org2 yg mcm aku ni dpt..haha..

iskh iskh..spjg mgu..x pham betui aku!

pstu smbung lgi jem smpai kesud..

oleh itu stiap jumat mmg aku x mo melayan sakit jantung usus pankreas ,aku melalukan diri ikut penchala kua ldp..sonang..
smpai pon buleh lpak mkn2 spt di gambarajah di bwh ini




yammi2..
dan hari ini,sabtu di ishtihar hari rehat di umah sambil sempat berwebcam dgn tokma tokwan si kecik ni..


di usia 7 bulan 2 minggu...
gamba yg clearer..






1 ulasan:

Zulhatmi berkata...

comeinya anak U....mesti bapak dia hensem ni.....hmmmm