Rabu, 9 Disember 2009

masa

mcm byk msa..sbb x chating..saja nk blaja bloging.klu dh chating,kompem x msuk blog ni.hehe.
antara dua.

org kata kalo aku stat cakap,ssh nk stop.agk benar jugak kdg2 aku rsa.tpi bila aku x rasa nk berbicara,usahlah di paksa.tu kira bateri dh abes la tu.:p

apa kata aku try prektik kt sini.bateri ni mcm kuat lgi (satu jam lgi nk blik ..heheh..terus segor bijik mato)

lama jugak nk tgu pkul 530pm ni..adoii..letih mata purak2 rajin.
cptla esok.aku MC.aik,buleh amik mc dlu sblm sakit kah?hehe..kes2 terpencil adlh dibenarkan.kiranya aku akan mc sok.yiuhuu.tambah nk sgar mata ni.cuti adlh tonik.
nk tidooo.

cuti2 skola ni jln lengang,tpi rsa skit ati gak bila jln tersekat2.nti dh stat budak skola,iskh,lgi la, cmno?

iskh ,srabut tgk meja sndri.taperware mcm2 ada.ketas,kotak,jeruk mak buat,kurma iran mari,susu bli kedai,balm pala,dan lain2 bende yg slalu pyh nk aku singkirkn ;ketas cebis2 a.k.a footnote utk aku wat keje kunun2-hehe.



Tgu dpt tonik lain lak la nk stat kemas.



okla mau habiskn sisa2 kerjaya ..pstu pulang...bgaimana dia?bz sguh..


Tiada ulasan: